Ako schudnúť z brucha ?

Sponzorovaný obsah

Mnoho ľudí sa chce zbaviť brušných tukových vankúšikov a mat ploché brucho. Nielen preto, že nie sú spokojní s ich tvarom, ale aj preto, že tu vzniknutý prebytok je obzvlášť nezdravý. Väčšina tukov sa ukladá okolo životne dôležitých vnútorných orgánov, čím sa zhoršuje ich funkcia a zdravie. Našťastie to však nie je možné zbaviť sa.

ako schudnúť z brucha

Nadmerne brucho úzko súvisí s príjmom vlákniny vrátane konkrétneho typu vlákniny, ktorá vám pomôže zbaviť sa ďalších kil a tým aj zdravotných rizík. Ukážeme vám, ako! Úbytok tuku, rozpustné vlákno je najužšie spojené s vrstvou tuku v brušnej dutine. Zatiaľ čo nerozpustné vlákna sú nemiešateľné s vodou, prechádzajú telom ako plnivo pre výkaly, zatiaľ čo rozpustné vlákna, ako je beta-glukán a glucomannan, ktoré sú k dispozícii aj ako potravinové doplnky, vystavujú gély, mastné látky, absorpcie. Ako ukazuje tento výskum, rozpustná vláknina znižuje chuť do jedla a nasýtené mastné kyseliny, zatiaľ čo samotné potraviny majú nízky obsah kalórií.

Vlákniny pre ploché brucho

Účinok príjmu rozpustnej vlákniny na vrstvu brušného tuku sa skúmal v niekoľkých štúdiách. Napríklad v tejto štúdii výsledky pre 559 mladých ľudí jasne ukázali, že tí, ktorí konzumovali viac rozpustnej vlákniny, akumulovali výrazne menej viscerálneho tuku v brušnej dutine. Táto druhá štúdia merala, ako sa znížil nadbytok brucha (dosiahnuť ploché brucho), keď účastníci zvýšili svoj denný príjem vlákniny, a zistilo sa, že mali rozdiel v príjme vlákniny v strave 3 gramy v tele. Zdravá črevná flóra je úzko spojená s lichotivým žalúdkom.

Koľko a ako ?

Rozpustná vláknina pochádza z rastlinných zdrojov.  Aj preto sú vlákniny vhodné pre ploché brucho. Napríklad ľanové semená, sladké zemiaky, pomaranče, broskyne, brokolica, všetky strukoviny a ovos sa považujú za vynikajúce, sú dôležité pre očistu čreva. Možno budete chcieť zvýšiť svoj denný príjem o 3 gramy týždenne, až kým nedosiahnete odporúčaný denný príjem. To je asi 25 gramov pre ženy a 35 až 38 gramov pre mužov. Vydeľte toto množstvo najmenej tromi jedlami po celý deň – napríklad 8 – 8 – 8 gramov – aby vlákna mohli maximalizovať ich pozitívne účinky. Neexistuje žiadne konkrétne odporúčanie pre denný príjem rozpustných a nerozpustných vlákien, ale potraviny bohaté na vlákninu majú spravidla obidva typy. boli medzi nimi. Konzumáciou vašej celkovej dennej potreby už robíte veľa pre svoje zdravie. V skutočnosti, kvôli zníženiu chuti do jedla vlákien, dokonca aj odporučenie dávky každý deň môže stačiť na schudnutie. Konzumáciou iba 10 gramov vlákniny môžete znížiť pravdepodobnosť brušného tuku o 3,7%, zatiaľ čo pravidelný príjem 25 gramov vám pomôže zostať dlho chudý.

Ako schudnuť z brucha a žalúdka?

Zo žalúdka ak budete menej jesť, zúži sa. Ak budete  jesť často a ľahko a budete potrebovať menej jedla na naplnenie žalúdka. Je to dokonca účinné, ak pijete trocha vody po každom  jedle, pretože budete nasýtená, ale nepriberáte na váhe. Alebo jedzte pomaly, urobte si krátke prestávky.

Mnohí hovoria, že beh je najlepšie na chudnutie, a tak to je. Odporúčam gymnastiku, ako sú napríklad sedadlá (keď začnete bolieť, musíte pokračovať, pretože vaše svaly začnú fungovať), zadok, beh môže prísť, skákacie obväzy sú veľmi dobré, myslím, že ste ich urobili vo fyzickej triede. 4-mŕtvica lži, zrazu mi to príde na myseľ, ale počas gymnastiky si myslím, že vieš, čo tým myslím. Najprv napríklad dvakrát týždenne. Na 2 mesiace, potom 3 krát týždenne na 1 mesiac, potom 5 krát na 2 mesiace, nakoniec každý deň, až kým nedosiahnete požadovaný vzhľad. Rád by som začal tiež. 30-45 minút denne stačí, najmenej však 30. Medzitým môžete piť 0,5 až 1 liter vody, ale nejedzte 2 hodiny pred tréningom, pretože potom nespálite tuk, ale kalórie, ktoré prijímate. Je to užitočné, samozrejme, ale automaticky nebudete chudnúť. Napísal som všetko, v čo dúfam a čo som mal na mysli. Ako schudnúť z brucha, kľúčom je pohyb uvoľňujúci endorfín, nazývaný „hormón šťastia“! 🙂