Zdravé telo zvnútra a von – 5 super potravín na jesenné dni

Sponzorovaný obsah

S čím ďalej tým menej vitamínu D, chladnejšie počasie a dážď čoskoro – v týchto mesiacoch je rozhodujúce posilnenie imunitného systému. Tu je niekoľko superpotravín z jesene, ktoré sú zaručene nápomocné!

Čučoriedka, ty zlatko!

Ak je na trhu ovocie, ktoré by ste v mrazničke ušetrili na zimu, mali by to byť čučoriedky. Má neuveriteľne vysoký obsah antioxidantov, môže znižovať riziko cukrovky 2. typu, posilňuje imunitný systém a pôsobí ako božský tuk. Môžete ho dať do zeleného smoothie, konzumovať, ale je tiež vynikajúcou prísadou do zdravých cookies. Nemôžete toho dosť jesť!

Orech, prírodný multivitamín

Jedným z pravých superpotravin cez jeseň su vlašské orechy. Jesť vitamíny, minerály a esenciálne mastné kyseliny pomáha udržiavať zdravý krvný tlak a môže znižovať cholesterol. Omega-3 mastné kyseliny v vlašských orechoch sú dobré pre fungovanie mozgu a obsah vitamínu E v pokožke robí pokožku žiarivou. Ľudia so sklonom k ​​cukrovke môžu bez obáv jesť! Jedzte 1 hrsť orechov denne, buď sami, ako desiatu, alebo s partiou hrozna alebo plátkom jemného syra.

Zdravé obilniny môžu prísť!

Existuje nespočetné množstvo miest na čítanie o strave bez obsahu uhľohydrátov, pravdou je však to, že vlákniny a kvalitné obilniny sú skutočne potrebné. V predchádzajúcom článku sme vám hovorili o mýtoch, ktoré o nich stále žijú, aj keď je škoda vynechať zdravé zrná z vašej každodennej stravy. Napríklad ovos je skutočný superfood s mnohými požehnajúcimi účinkami. Jedna vec je ľahko získateľná a ľahko sa pripravuje, ale výživná, veľmi bohatá na vlákninu, takže je vhodná na trávenie. Je bohatý na vitamíny, bohatý na diétu a jeho vláknina znižuje hladinu cholesterolu a je tiež užitočnou zbraňou na kontrolu srdcových chorôb, cukrovky a hypertenzie.

Namiesto výkrmových ozdôb jedzte pohánky!

A ak hľadáte obilniny, ktoré slúžia ako vynikajúca superpotravina od spoločnosti supergreens, príloha k zemiakom alebo cestovinám, pridajte do svojej stravy pohánka. Táto horká tráva bohatá na obilniny obsahuje veľa vitamínov B, C a E, bezlepková, takže ju možno ľahko začleniť do bezlepkovej stravy. Je to vynikajúci zdroj bielkovín a vďaka svojej vláknine je vhodný na trávenie a v skutočnosti znižuje hladinu cholesterolu a krvný tlak.

Brokolica, zelený zázrak

Superfoods môžu byť nielen veci so špeciálnym názvom, textúrou a vôňou! Predtým sme písali, že uhorky sú super zelenina, ale brokolica je prinajmenšom rovnako zdravá. Má vysoký obsah draslíka a vápnika, ale obsahuje aj vitamín C. Pravidelná konzumácia chráni pred určitými typmi rakoviny – obzvlášť účinná proti rakovine prostaty – je však veľmi dôležité, aby ste ju uvarili v pare. Po varení alebo pečení vám nezostane toľko prospešných ingrediencií, ako keď ho naparíte. Pokiaľ to nie je bez chuti, skombinujte ho s lahodnými korenenými jedlami a prípadne s pikantnými príchuťami. Brokolica šalát s jablkami a orechmi môže byť skutočnou chuťou pomarančov, polievok alebo zelenín, ale je vynikajúca aj mäsom a ozdobou.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

77 − 74 =